Wystartował konkurs na najlepszy biznes plan z Bankiem Pocztowym

W czwartek 29 listopada br. ruszył konkurs na najlepszy biznes plan „Mały biznes w małych miejscowościach”. Organizatorem konkursu jest Presspublica, wydawca dziennika Rzeczpospolita, a partnerem Bank Pocztowy.

Konkurs „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy, ma na celu promowanie przedsiębiorczości wśród młodych ludzi z małych miast, miasteczek i wsi. Można w nim uczestniczyć pojedynczo lub jako zespół projektowy  - ważne, że zgłoszony może zostać tylko jeden pomysł na prowadzenie działalności gospodarczej. Wszystko w formie profesjonalnego biznes planu na nowy lub rozwój już prowadzonego biznesu.

– Bankowi Pocztowemu, docierającemu ze swoimi usługami do wsi i małych miejscowości do 50 tys. mieszkańców, temat „Rzeczpospolitej powiatowej” jest dobrze znany, zarówno jeśli chodzi o profil Klienta detalicznego, jak również specyfiki prowadzonych na tym terenie małych biznesów. Stąd nasz pomysł na zaangażowanie się w akcję, która pozwoli rozwinąć skrzydła pomysłowym młodym ludziom, których od realizacji swojego biznes planu powstrzymuje jedynie brak środków – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, Rzecznik Prasowy Banku Pocztowego.

Swoje prace konkursowe mogą zgłaszać ludzie młodzi (20-35 lat), studiujący lub prowadzący działalność gospodarczą, mieszkający w miejscowościach do 50 tysięcy mieszkańców. Zgłoszenia przyjmowane będą do 20 marca 2013 r. pod adresem: Presspublica Sp. z o.o. , ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Konkurs Mały Biznes w małej miejscowości”.

W konkursie wyłonionych zostanie trzech zwycięzców, z których każdy otrzyma nagrodę finansową, w zależności od zajętego miejsca 50 tys. zł, 30 tys. zł lub 10 tys. zł. Dodatkowo każdy z nich przez 12 miesięcy będzie mógł korzystać ze wsparcia doradczego firmy consultingowej A.T. Kearney. Rozstrzygnięcie rywalizacji na biznes plany nastąpi podczas zorganizowanej przez Presspulicę Gali w kwietniu 2013 r.

Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy znaleźć można na stronie internetowej konkursu.

Konkurs „Mały biznes w małych miejscowościach" jest kontynuacją akcji „Rzeczpospolita powiatowa”, której Mecenasem jest Bank Pocztowy. Zapoczątkowała ją debata w redakcji Rzeczpospolitej, dot. przedsiębiorczości w małych miejscowościach. W ramach Akcji ukazuje się również cykl artykułów przedstawiających przykłady małych biznesów z sukcesem prowadzonych w małych miejscowościach.